اپل واچ

  چگونه با اپل واچ سلامتی و تناسب اندام داشته باشیم ؟

آموزش نرم افزار Activity و سلامتی و تناسب اندام در اپل واچ :

سلامتی فقط مربوط به باشگاه رفتن و ورزش کردن و دوچرخه سواری نیست. بلکه برعکس این مطلب ؛ سلامتی بیشتر به فعالیت های روزانه برمیگردد. اپل واچ تمامی حرکات شما را از جمله : بازی کردن با بچه ها – از جای خود برخاستن – بالا رفتن از پله ها و … بررسی میکند و شما را تشویق به فعالیت بیشتر میکند.

سه حلقه ای که نرم افزار Activity نشان میدهد به چه معناست ؟

  • حلقه Move : حلقه Move نشان میدهد که چند کالری در طول روز سوزانده اید.

  • حلقه Exercise : این حلقه نشان میدهد که چند دقیقه فعالیت های پر تحرک و سریع انجام داده اید.

  • حلقه Stand : این حلقه نشان میدهد که هر چند وقت یک بار از جایتان بلند شده اید و به تحرک پرداخته اید.

STAND : از صندلی کاریتان فاصله بگیرید و بلند شوید. اگر مدت زمان بیش از یک ساعت را بر روی صندلی نشسته باشید ؛ اپل واچ به شما هشدار میدهد که باید بلند شوید و شروع به راه رفتن بکنید . این فعالیت باید حداقل یک دقیقه به طول انجامد. کمتر نشستن به صورت قطعی به سلامت شما کمک خواهد کرد. این حلقه زمانی بسته میشود که در طول 12 ساعت گذشته در هر ساعت حداقل یک دقیقه را بلند شده باشید.

 

MOVEاپل واچ با توجه به سابقه حرکتی شما یک حرکت را برای مدت یک هفته به شما پیشنهاد میدهد و اعلام میکند که باید در این هفته و در طول یک روز چند کالری را بسوزانید . حلقه Move زمانی بسته خواهد شد که به هدف حرکتی و میزان کالری سوزانده شده رسیده باشید . میتوانید هدف حرکتی را خودتان تغییر دهید.

 

EXERCISE : به هر فعالیتی که در آن بیش از راه رفتن سرعت داشته باشید EXERCISE گفته میشود . هر فعالیت که در طول روز انجام میدهید و در حوزه EXERCISE باشد را اپل واچ ثبت میکند . شما طبق آمار جهانی باید در طول روز 30 دقیقه EXERCISE داشته باشید . حلقه این ویژگی زمانی کامل میشود که به زمان 30 دقیقه در طول روز رسیده باشید . بنابریان شما 24 ساعت وقت دارید تا حلقه EXERCISE را به عدد 30 دقیقه برسانید.

 

 نرم افزار Workout در اپل واچ چگونه عمل میکند و وظیفه آن چیست ؟

در هنگامی که از اپل واچ استفاده میکنید و یا به فعالیت خاصی مشغول هستید نرم افزار Workout شروع به اندازه گیری اطلاعاتی از قبیل : زمان صرف شده برای فعالیت ؛ کالری سوزانده شده ؛ قدم های برداشته شده ؛ سرعت حرکت و دویدین و سرعت رکاب زدن میکند و با نمودارهایی این فعالت ها را نمایش میدهد . در همه جا میتوانید اپل واچ را در دستتان داشته باشید و نگران خیس شدن و یا ضربه خوردن آن نباشید . فقط کافی است تا نوع فعالیتتان را بیان کنید . فعالیت را تا زمانی که حلقه EXERCISE کامل نشده است ادامه دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *